studio WEZOM
Menu Menu
+48 575 920 136
+48 733 180 393
do góry

Strategia E-marketing

Koncepcja obecności marki w Internecie

Marketing w Internecie
Sztuka i Rzemiosło w jednym!

Posiadamy bogate doświadczenie w E-marketingu, mamy setki wypromowanych stron. Właśnie to pozwoliło nam na opracowanie efektywnych autorskich metod marketingu internetowego. Chętnie dzielimy się z Tobą naszymi osiągnięciami w branże, by uzyskałeś maksymalne efekty ze Strategii obecności firmy w Sieci.
Wiemy jak stworzyć dla Ciebie njabardziej efektywną koncepcją e-marketingową, dzięki której wejdziesz na szczyt i wyprzedziesz konkurencję.

Uzyskaj maksymalne efekty z E-marketingu (SEM) i unikalne przewagi kompleksowej obsługi Wezom

Przy zamówieniu dostajesz
  • Unifikowany budżet marketingowy
  • Kompleksowa analiza serwisu www (SEM = Marketing + SEO + Reklama + SMM)
  • Zaawansowana optymalizacja serwisu pod kątem SEO i użyteczności (UX) - 100% maksymalizacja potencjału serwisu
  • Elastyczne planowanie budżetu (podtrzymywanie optymalnej równowagi pomiędzy różnymi metodami SEM)
  • Zaawansowane poprawki programowe
  • Hosting + Domena + Wsparcie techniczne GRATIS
SEM (Search Engine Marketing)
Zadbaj o Sukces dla swojej Firmy
Zaufaj specjalistom o 17-letnim doświadczeniu w E-marketingu
M
Kompleksowa analiza
branży biznesowej
S
Strategia rozwoju
w oparciu o cele biznesu
1 dzień
Szybka adaptacja
do zmian na rynku
co mieś
Zaawansowana
analityka marketingowa
Zobacz przykładowe realizacje
Triko Bakh
Strony WWW
Pozycjonowanie
Strategia E-marketing

Marketing w Sieci - skuteczne kampanie internetowe

Reklama – jak mówi słusznie stare porzekadło – jest dźwignią interesu. Każdy przedsiębiorca dobrze wie, że w dobie niezwykle silnej konkurencji jedynie skuteczne działania marketingowe mogą przynieść wymierne efekty w postaci zainteresowania konsumentów i przeliczalnych na gotówkę zysków. Reklama przeszła bardzo długą drogę, a jej ewolucja znacząco przyspieszyła wraz z pojawieniem się sieci. Ulotki i ogłoszenia w prasie zastąpiły interaktywne reklamy w wirtualnej przestrzeni, skomplikowane kampanie społecznościowe czy promocje budowane w oparciu o elektroniczne media. Marketing w Internecie rozwija się dynamicznie i przestał być jedynie zestawem reguł i zaleceń – z rzemiosła stał się sztuką, którą opanować nie jest łatwo. Dzieje się tak dlatego, że Internet jest środowiskiem bardzo specyficznym, a umiejętność skutecznego reklamowania się on-line wymaga bardzo szczegółowej znajomości zagadnień związanych z techniczną stroną globalnej sieci. Kampanie internetowe nieco różnią się od klasycznych – dochodzi tutaj wiele zmiennych, których pominięcie może sprawić, że nawet najbardziej kreatywna reklama nigdy nie dotrze do odbiorców. Elementem szczególnie ważnym w sieciowej promocji firmy jest marketing w wyszukiwarkach. To właśnie wyszukiwarki internetowe, ze szczególnym uwzględnieniem Google, stanowią ramię dla wspomnianej wcześniej dźwigni handlu. Reklama w wyszukiwarkach internetowych wymaga ogromnej wiedzy i doświadczenia – dlatego właśnie podstawą współczesnych działań marketingowych jest odpowiednia strategia.

Strategia E-marketingowa

Skuteczny marketing internetowy wymaga przemyślanych i kreatywnych działań. Biznes to zajęcie czasochłonne, które wymaga od przedsiębiorców ogromnego skupienia, poświęcania dużej ilości czasu i dopełniania wielu ważnych formalności. Prowadząc interes zwykle nie mamy czasu na zgłębianie trudnej sztuki budowania skutecznych kampanii reklamowych, a pojęcia takie jak SEO, kampania SEM czy pozycjonowanie to niezrozumiały slang. To sprawia, że tworzenie strategii e-marketingowych powierza się zawsze specjalistom. Jakie są zalety stworzenia indywidualnie dopasowanej strategii?

Kampanie internetowe opierają się na kilku czynnikach – zainteresowanie potencjalnego klienta ofertą wymaga przedstawienia mu konkretnych atutów. Każdy biznes, towar i usługa mają jednak swoją specyfikę – różne są także grupy docelowe. Wielu przedsiębiorców traci czas i pieniądze na reklamy, które nie charakteryzują się żadną efektywnością, gdyż nie opierają się na dogłębnej analizie faktycznych potrzeb konsumenta. Stworzenie kompleksowej strategii pozwoli uniknąć tego błędu i od razu rozpocząć skuteczną walkę o klienta. Strategia to także długofalowe działania, mające na celu nie tylko zainteresowanie odbiorców, ale także ich utrzymanie. Efektywne kampanie w Internecie tworzone są tak, aby podtrzymać wzrost dochodów firmy i zwiększać nieustannie jej wpływy i zasięg – nie można tego osiągnąć jednak spontanicznymi i krótkotrwałymi działaniami. Tworzenie strategii e-marketingowej poprzedza dogłębna analiza firmy, oferowanych produktów, możliwości i potencjalnych środków, którymi dotrzeć można do docelowego klienta. Reklamodawca nie musi tracić czasu na niepotrzebne eksperymenty i domniemywania – od razu startuje z gotowym zestawem narzędzi i planem działania.

Skuteczna kampania marketingowa w internecie to…

Skuteczna kampania marketingowa opiera się na stworzeniu wartościowej i efektywnej strategii, w której uwzględnione zostaną wszelkie zmienne. Specjaliści są w stanie przewidzieć reakcje konsumentów, znają wymagania i potrzeby klientów, potrafią wykorzystać wszelkie dostępne środki przekazu i oprzeć reklamę o najbardziej zaawansowane narzędzia – brak, któregoś z tych czynników sprawia, że promocja firmy może przeminąć niezauważalnym echem w wirtualnym świecie. To właśnie najważniejsza przyczyna, dla której firmy na całym świcie zlecają stworzenie indywidualnych strategii e-marketingowych – w świecie, gdzie kreatywność, efektywność i precyzja są priorytetami, to właśnie szczegółowo opracowany plan długofalowego działania jest prawdziwym kluczem do sukcesu.