browser adware remover
Kod promocyjny : 
w górę
services case
SEM

Marketing internetowy w wyszukiwarkach

pay per
click
NAJSKUTECZNIEJSZA
FORMA REKLAMY
Marketing internetowy w wyszukiwarkach (search engine marketing – SEM) to szereg działań, które zwiększają widoczność witryny i prawdopodobieństwo jej znalezienia przez Internautów. Efektem są wyższe pozycje w wyszukiwarce, większa widoczność w sieci i wzrost ruchu na stronę www, co przekłada się na wymierne korzyści biznesowe.
GWARANCJA
JAKOŚCI
Jesteśmy certyfikowanymi partnerami Google, Yandex.
WYNIKI
NASZE KAMPANIE
SEM case
Leprestore
Stworzenie i prowadzenie kampanii reklamowej w Google AdWrods dla sklepu z usługami do gier MMORPG.
Koszty klienta
$4500
ROI,%
320
Przychody klienta
$18900
SEM case
Art-Bochka
Stworzenie i prowadzenie kampanii reklamowej w Google AdWrods dla sklepu ART-BOCHKA.
Koszty klienta
$719
ROI,%
334
Przychody klienta
$12490
SEM case
World of Tanks
Konfiguracja i prowadzenie kampanii reklamowej w Google AdWords dla sklepu w grze World of Tanks.
Koszty klienta
$13930
ROI,%
277
Przychody klienta
$52650
cont
ract
ODPOWIEDZIALNOŚĆ FINANSOWA I PRAWNA
GWARANCJA 
EFEKTÓW
Oferujemy przejrzyste zasady oraz szczegółowo opisane warunki współpracy. Umowa podpisywana jest na czas nieokreślony i zawiera 4 gwarancje prawne i finansowe.
01
Zwrot pieniędzy w przypadku nie zrealizowania kampanii w określonym terminie.
02
Zwrot pieniędzy w przypadku nie otrzymania raportu w przewidzianym terminie.
03
Zwrot pieniędzy, jeśli wskaźniki skuteczności kampanii reklamowej nie będą zgodne z ustaleniami.
04
Gwarantujemy przeprowadzenie kampani w ramach ustalonego budżetu.
Julia Junior PPC Specialist
JUNIOR PPC SPECIALIST
Julia
Ilość projektów:
27
Doświadczeni:
1 rok
Oleg Senior PPC specialist
SENIOR PPC SPECIALIST
Oleg
Ilość projektów:
212
Doświadczeni:
5 lata
Alexandra Head of PPC Department
HEAD OF PPC DEPARTMENT
Alexandra
Ilość projektów:
309
Doświadczeni:
7 lata
Sergey Web Analyst
WEB ANALYST
Sergey
Ilość projektów:
158
Doświadczeni:
2 lata
Vladislav YouTube Specialist
YOUTUBE SPECIALIST
Vladislav
Ilość projektów:
38
Doświadczeni:
2 lata
Yuri Marketer
MARKETER
Yuri
Ilość projektów:
52
Doświadczeni:
2 lata
Poznaj nas
Zespół Wezom 
SEM
AD
WORDS
KAMPANIE ADWORDS
REKLAMA 
KONTEKSTOWA 
(PPC)
Kampanie AdWords to wyjątkowo skuteczna i efektywna forma reklamy, która wykorzystuje narzędzia Google i możliwości najpopularniejszej wyszukiwarki na świecie. Reklama kontekstowa w wyszukiwarce to najprostszy sposób na szybkie przyciągnięcie potencjalnych klientów w wyszukiwarce Google.
01
Większa widoczność strony w wyszukiwarkach.
02
Wzrost ruchu na stronę www.
03
Dotarcie do klientów szukających określonych fraz w wyszukiwarce Google.
04
Płatność tylko za efekty (PPC) – nie płacisz za wyświetlenie reklamy, tylko za wejście na stronę.
05
Natychmiastowe efekty - w ciągu kilku godzin od uruchomienia reklamy.
Ban
ner
KAMPANIE GRAFICZNE
REKLAMA 
DISPLAYOWA
Reklama displayowa to inaczej banery, które pojawiają się na popularnych stronach i portalach współpracujących z Google. Dobrze zaprojektowana kampania displeyowa buduje rozpoznawalność i zaufanie do marki, pozwala dotrzeć do użytkowników najpopularniejszych portali i pozyskać ruch na stronę, dzięki klikalnym banerom.
01
Możliwość przyciągnięcia uwagi dzięki efektywnemu połączeniu tekstu, zdjęć, kolorów i grafiki.
02
Możliwość atrakcyjnego zaprezentowania oferty i budowy rozpoznawalności i zaufania do marki.
03
Możliwość połączenia z nnymi formami reklam internetowych: remarketingiem i reklamą kontekstową.
04
Możliwość dotarcia do użytkowników popularnych portali i skierowania ich na własną stronę dzięki klikalnym banerom.
stra
tegy
REMARKETING
STARGETOWANA 
REKLAMA
Remarketing to sposób na dotarcie z ofertą do osób, które nie podejmują natychmiastowych decyzji zakupowych. Polega na wyświetlaniu reklam użytkownikom, którzy wcześniej już odwiedzili Twoją witrynę lub użyli aplikacji mobilnej, ale niczego w niej nie kupili. W ten sposób nawiązujemy ponowny kontakt, wyświetlając na różnych urządzeniach reklamy tego, czego właśnie szuka.
01
Możliwość ponownego dotarcia do osób, które odwiedziły wcześniej Twoją stronę – stały kontakt z klientem w trakcie decyzji zakupowych.
02
Możliwość wykorzystania różnych typów reklamy (tekstowe, graficzne i wideo) i wyświetlania ich na różnych urządzeniach.
03
Możliwość wyświetlania skuteczniejszych reklam - dostosowanych do tego, czego użytkownicy szukali na Twojej stronie lub jakie podjęli na niej działania.
04
Docieraj z reklamą do użytkowników, którzy odwiedzają inne witryny, korzystają z innych aplikacji mobilnych lub szukają dalszych informacji w wyszukiwarce.
05
Wyświetlaj reklamy użytkownikom, którzy odwiedzili Twoją witrynę i aktywnie szukają jej w wyszukiwarce.
REMAR
KETING
KAMPANIE REMARKETINGOWE
PROPONUJ 
KLIENTOM 
DOKŁADNIE TO 
CZEGO SZUKAJĄ
Remarketing to sposób na dotarcie z ofertą do osób, które nie podejmują natychmiastowych decyzji zakupowych. Polega na wyświetlaniu reklam użytkownikom, którzy wcześniej już odwiedzili Twoją witrynę lub użyli aplikacji mobilnej, ale niczego w niej nie kupili. W ten sposób nawiązujemy ponowny kontakt, wyświetlając na różnych urządzeniach reklamy tego, czego właśnie szuka.
01
Remarketing standardowy: reklamy wyświetlane osobom, które już odwiedziły Twoją witrynę, wyświetlają się w czasie gdy przeglądają inne witryny i korzystają z aplikacji w sieci reklamowej.
02
Remarketing dynamiczny: to bardziej zaawansowana forma promocji, skierowana jest również do użytkowników, którzy ogladali konkretne produkty lub usługi w Twojej witrynie lub aplikacji.
03
Listy remarketingowe dla reklam w wyszukiwarce: są to reklamy skierowane do osób, które odwiedziły Twoją witrynę, wyświetlane są gdy po jej opuszczeniu wyszukują dalszych informacji w Google.
04
Remarketing wideo: reklamy skierowane do osób, które oglądały Twoje filmy lub odwiedziły kanał na YouTube, wyświetlane są w czasie gdy korzystają z YouTube i przeglądają filmy, witryny lub aplikacje w sieci reklamowej.
05
Remarketing kierowany na listę klientów: dzięki tej funkcji możesz przesłać listę z otrzymanymi od klientów danymi kontaktowymi. Gdy osoby te są zalogowane w Google, możesz wyświetlać im reklamy w różnych usługach Google.
SHOP
PING
KAMPANIE GOOGLE SHOPPING
PROMOCJA 
SKLEPÓW 
INTERNETOWYCH
Zakupy Google (Google Shopping) to oferta skierowana do sklepów internetowych. Polega na integracji produktów z AdWords i umożliwia promowanie ich bezpośrednio w wyszukiwarce - czyli tam, gdzie klienci zaczynają wszelkie poszukiwania. Reklamy wyświetlane są z prawej strony lub na górze wyników wyszukiwania wraz ze zdjęciem i ceną.
01
Możliwość wyświetlania użytkownikom w formie graficznej najważniejszych informacji o produkcie (zdjęcie, nazwa i cena) w wynikach wyszukiwania.
02
Taka forma reklamy pozwala zainteresować użytkownika produktem z poziomu wyszukiwarki, bez konieczności wchodzenia na stronę.
03
Dobrze prowadzone kampanie produktowe cechują się wysokimi współczynnikami konwersji i zwykle niższym kosztem pozyskania klienta niż inne formy reklamowe.
04
Dzięki integracji sklepu z Google AdWords możliwe jest wspomaganie sprzedaży poprzez remarketing dynamiczny - wówczas przypomina on użytkownikom o produktach, które już wcześniej oglądali.
Indywidualna wycena zainteresowany?
Skontaktuj się z nami. 
To nic nie kosztuje.
KOSZT PROMOCJI
KAMPANIA 
ADWORDS
01
od
850
PLN
02
od
999
PLN
03
od
1499
PLN
04
od
50
PLN
O NAS
DLACZEGO WARTO Z
NAMI PRACOWAĆ?
NIE PŁAĆ ZA PROCES - TYLKO ZA WYNIK!
GWARANTUJEMY
USŁUGI NA
NAJWYŻSZYM
POZIOMIE!
Skontaktuj się z nami!
733 180 393
Napisz do nas!
[email protected]

1. Co to jest reklama kontekstowa (PPC)?

Reklama kontekstowa, to reklama internetowa, która pojawia się obok wyników organicznych w wyszukiwarce w tzw. wyniki płatne (ang. paid listings). Jest to kilka pierwszych pozycji, które pojawiają się po wpisaniu dowolnego zapytania np.

  • usługi SEM Wrocław,
  • SEM Wrocław,
  • reklama internetowa Wrocław,
  • reklama PPC Wrocław.

Po zdefiniowaniu fraz kluczowych (powiązanych z Twoją branżą), produktem lub usługą) i uruchomieniu reklamy, w odpowiedzi na swoje zapytania potencjalny klient zobaczy wskazanie promujące Twoją witrynę.

2. Na czym polega reklama kontekstowa (PPC)?

Reklama kontekstowapolega na promocji serwisu w tzw. płatnych wynikach wyszukiwania. Główną zaletą tej formy reklamowej jest jej jest natychmiastowe działanie oraz rozliczenie w systemie PPC – Pay Per Click (płać z kliknięcie). Oznacza to, że klient płaci wyłącznie za kliknięcia w reklamę. W ten sposób natychmiast zwiększamy widoczność witryny w wyszukiwarce, generujemy ruch na stronę i możemy dotrzeć z ofertą do osób szukających odpowiedzi na konkretne zapytania (np. agencja sem Wrocław lub najlepsza agencja SEM we Wrocławiu). Jest to jeden z najlepszych sposobów na reklamę w Internecie.

3. Jakie są korzyści reklamy kontekstowej (PPC)?

Dobrze przeprowadzona i zoptymalizowana kampania w wyszukiwarce to dobry sposób na zwiększenie ruchu na swojej stronie oraz zdobycie nowych klientów. Główne zalety kampanii PPC :

  • Natychmiastowy efekt wyświetlania reklamy
  • Wzrost sprzedaży usług
  • Większa widoczność strony w wyszukiwarkach
  • Wzrost ruchu na stronie www
  • Płatność tylko za efekty (PCC) – nie płacisz za wyświetlenia, tylko za wejścia na stronę

4. Co to jest reklama displayowa?

Displayto inaczej reklama graficzna w witrynie internetowej, czylu po prostu baner umieszczany popularnych serwisach współpracujących z Google. Z uwagi na różnorodność form oraz możliwości rozliczeniowych daje ona ogromne pole możliwości, pozwala na prowadzenie kampanii zarówno stricte sprzedażowych oraz wizerunkowych. Dzięki połączeniu różnych treści multimedialnych (tekst, grafika, zdjęcia video) pełni zwykle dwie funkcje: zwiększa rozpoznawalność markii generuje ruch na stronę www.

5. Na czym polega reklama displayowa?

Reklama displayowawyświetla się na stronach, które należą do sieci reklamowej Google. Do tej sieci należy ponad 3 miliony aplikacji i stron docierających do około 90% wszystkich internautów.

Reklamy displayowe podzielić można na cztery grupy:

  • Reklamy tekstowe
  • Reklamy graficzne (statyczne bądź animowane obrazy)
  • Reklamy wideo (ruchome obrazy reklamowe)
  • Reklamy multimedialne (reklamy wideo, reklamy animowane oraz takie, które łączą treść z elementami animowanymi)

6. Jakie korzyści daje reklama displayowa?

Reklama displayowa ma wiele zalet dla reklamodawców. Największą zaletą reklam Internetowych jest ogromny zasięgi możliwość targetowania. W sieci Google znaleźć można nie tylko duże, ogólnotematyczne portale, ale również niszowe, trafiające do grona osób o wyraźnie sprecyzowanych zainteresowaniach. Dobrze zaprojektowana i stargetowana reklama displayowa pozwala zwiększyć rozpoznawalność marki i może wygenerować spory ruch na stronę www, a dzięki rozliczeniu w formie PPC (Pay Per Click) jest również bardzo mierzalna i atrakcyjna kosztowo.

7. Co to są zakupy z Google?

Zakupy Googleto usługa dla sklepów internetowych podobna do Adwords, ale w dużo atrakcyjniejszej formie. Podobnie jak w reklamach kontekstowych mamy tu promocję w tzw. płatnych wynikach wyszukiwania (nad tymymi organicznymi). Zamiast tekstu w formie graficzne wyświetlają się jednak wszystkie najważniejsze informacje o produkcie (zdjęcie, nazwa sklepu i produktu, opis i cena). W efekcie jeśli ktoś szuka w Internecie konkretnego produktu, wyświetla mu się specjalny segment w formie listy produktów, wraz ze zdjęciami, cenami i nazwami sklepów. Umieszczenie tam swojej reklamy pozwala dotrzeć z ofertą do potencjalnych klientów już z poziomu wyszukiwarki, mało tego – klient zanim zdecyduje się wejść na Twoją stronę widzi już wszystkie najważniejsze informacje na temat produktu i może porównać go z innymi. Jeśli zatem decyduje się kliknąć w Twoją reklamę, oznacza to, że jest wyraźnie zainteresowany Twoją ofertą, a właśnie takie kliknięcia w formacie PPC są najbardziej wartościowe.

8. Na czym polega kampania produktowa w Google?

Aby system reklamowy Zakupów Google mógł skutecznie wyświetlać reklamy Twoich produktów niezbędna jest integracja sklepu internetowego z usługą Google Merchant Center oraz Google AdWords. Pomożemy Ci w integracji e-sklepu z systemem reklamowym AdWords, dobierzemy strategię i skonfigurujemy kampanie produktowe .

9. Co to jest remarketing?

Remarketing to rodzaj internetowej kampanii reklamowej prowadzonej w ramach programu Google AdWords, która polega na powtórzenia przekazu reklamowego użytkownikom, którzy odwiedzili stronę firmy, produktu lub usługi, ale nie dokonali zakupu. W wielu przypadkach taka forma reklamy internetowej pozwala odzyskać utraconego klienta lub utrzumać jego zainteresowanie od momentu wyszukiwania i porównywania ofert aż do podjęcia ostatecznej decyzji zakupowej.

10. Na czym polega remarketing?

Remarketing polega na wykorzystaniu tzw. „ciasteczek” (cookies), które zapisują się u użytkowników, którzy odwiedzili naszą stronę. W tym celu należy wyposażyć ją w odpowiedni skrypt, który zapisze ciasteczko, a następnie stworzyć komunikaty reklamowe i zaprojektować kampanie reklamową. Zasada działania remarketingu wygląda następująco:

  • Użytkownik wchodzi na stronę internetową.
  • Google umieszcza plik cookies w przeglądarce użytkownika. Dzięki temu rozpoznaje, że dana osoba odwiedziła określoną stronę www.
  • Użytkownik opuszcza witrynę i przegląda strony będące w sieci reklamowej AdSense.
  • Plik cookies uruchamia wyświetlanie reklam w sieci reklamowej.
  • Po kliknięciu na reklamę użytkownik ponownie wraca na stronę, której ofertą był wcześniej zainteresowany.
  • Jeśli każda podstrona produktu/usługi wyposażona jest w oddzielny skrypt, klient otrzyma reklamę dokładnie tego, co go zainteresowało.

11. Jakie są rodzaje remarketingu?

Kampanie remarketingowe możemy podzielić na pięć rodzajów:

  • Remakreting standardowy: reklamy wyświetlane osobom, skierowane do osób, które już odwiedziły Twoją witrynę, wyświetlają się w czasie gdy przeglądają inne witryny i korzystają z aplikacji w sieci reklamowej.
  • Remarketing dynamiczny: to bardziej zaawansowana forma promocji, skierowana jest również do użytkowników, którzy oglądali konkretne produkty lub usługi w Twojej witrynie lub aplikacji. Pozwala na wyświetlanie reklam produktów, które wcześniej dana osoba oglądała w Twoim sklepie.
  • Listy remarketingowe dla reklam w wyszukiwarce: są to reklamy skierowane do osób, które odwiedziły Twoją witrynę, wyświetlane są gdy po jej opuszczeniu wyszukują dalszych informacji w Google o Twojej branży.
  • Remarketing wideo: reklamy skierowane do osób, które oglądały Twoje filmy lub odwiedziły kanał na YouTube, wyświetlane są w czasie gdy korzystają z YouTube i przeglądają filmy, witryny lub aplikacje w sieci reklamowej.
  • Remarketing kierowany na listę klientów: dzięki tej funkcji kierowania możesz przesłać listę z otrzymanymi od klientów danymi kontaktowymi. Gdy osoby te są zalogowane w Google, możesz wyświetlać im reklamy w różnych usługach Google.