Konwersja - co to i dlaczego tak ważna?
Kliknięcie w baner reklamowy, wypełnienie ankiety, odtworzenie filmiku, rejestracja konta, zapisanie się do newslettera, wysłanie zapytania, pobranie bonu – to wszystko można nazwać konwersją. W skrócie można powiedzieć, że konwersja jest wtedy, gdy następuje jakaś reakcja klienta, potencjalnego klienta czy użytkownika internetu…
Co to jest influencer marketing? Dlaczego warto w niego zainwestować?
Konsumenci coraz mniej ufają reklamom – zarówno zamieszczanym w telewizji, jak i w Internecie. Możemy zainwestować spore środki w reklamy Google Adwords oraz kampanię na Facebooku, lecz z powodu powszechnego korzystania z oprogramowania Adblock, tego typu forma promocji nie zawsze pozwoli osiągnąć zakładany…
Czym jest Facebook Marketing i jaką przewagę daje korzystającym z niego firmom?
Facebook to największa sieć społecznościowa świata, której codzienna ilość aktywnych użytkowników niedługo przebije miliard. Nic więc nie dziwi fakt, iż marketing w social media to potężna machina reklamowa. Facebook oferuje swoim użytkownikom najróżniejsze formy interakcji – od udostępniania i komentowania multimediów innych…
Najbardziej skuteczne formy promocji internetowej
Skuteczna promocja firmy w internecie to jeden z najważniejszych kroków w dobrze zorganizowanej kampanii reklamowej. Gdy zlecona wcześniej strona internetowa została wykonana i widnieje już w sieci pod wybranym przez nas adresem - na początku jest niemal niewidoczna. Pominięta promocja strony internetowej sprawia, iż ta po prostu przepada…
Co to jest Content Marketing i dlaczego jest ważny?
Marketing kojarzy się aktualnie z reklamą, która ma na celu przykucie uwagi użytkownika i skłonienie go do odwiedzin strony, dokonania zakupu lub skorzystania z konkretnej oferty. Problemem współczesnej reklamy jest jednak bardzo często jej agresywność – wyskakujące okienka i ogromna ilość zachęcających sloganów powoduje, że…