Dedykowany system do zarządzania relacjami z klientem
w dół
Wezom
crm
DEDYKOWANY SYSTEM CRM
FUNKCJONALNOŚCI
CRM (Customer Relationship Management) do zarządzania relacjami z klientem, który pomaga zautomatyzować proces cyklu sprzedaży od etapu zainicjowania kontaktu, poprzez dokonanie sprzedaży, wygenerowanie dokumentów, ich zaksięgowanie oraz przygotowanie raportu na podstawie danych zgromadzonych z różnych systemów.
01 /
ZARZĄDZANIE BAZĄ KLIENTÓW
Gromadzenie podstawowych informacje o naszych klientach tj. nazwa firmy, adres, telefon, imię i nazwisko osoby kontaktowej, NIP, notatki i uwagi.
02 /
ZARZĄDZANIE BAZĄ POTENCJALNYCH KLIENTÓW
Zarządzanie leadami sprzedażowych (potencjalnymi klientami). Gromadzi analogiczne dane jak zakładka z bazą klientów.
03 /
ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMI
Tutaj zapisuje się wszystkie spotkania, maile, telefony i zadania, czyli całą komunikację z klientem.
04 /
MODUŁ ANALITYCZNY
Segmentacji klientów pod kątem dochodowości oraz identyfikację „wąskich gardeł”.
05 /
BAZA PODPISANYCH UMÓW
W tej zkładce znajdują się wszystkie umowy zawarte z klientami.
06 /
ZARZĄDZANIE MATERIAŁAMI SPRZEDAŻOWYMI
To baza wszystkich materiałów używanych w procesie sprzedaży: prezentacje, ankiety, szablony, referencje itp.
07 /
BAZA DANYCH O KONKURENCJI
W tym obiekcie umieszczane są informacje dotyczące naszych konkurentów, z kim współpracują, co oferują, jakie mają stawki itp.
08 /
ZARZĄDZANIE CYKLEM DOSTAW
Zarządzanie zgłoszeniami od klientów i przekazywanie ich do dostawców, optymalizacja planów, controllingu i realizacji zamówień.
09 /
AUTOMATYZACJA PROCEDUR
Workflow dostosowany do wymogów branży i przedsiębiorstwa: opisy zatwierdzonych procedur i przedstawienie ich w postaci diagramu np. ścieżki postępowania w danym przypadku.
10 /
ZARZĄDZANIE KADRAMI
Optymalizowanie wydatków, tras, planu rozwoju i strategii sprzedażowej. Ocena pracy wybranych oddziałów i pracowników, niwelowanie wąskich gardeł.
11 /
ZARZĄDZANIE FINANSAMI
Nadzór nad finansami przedsiębiorstwa (globalne przychody i straty oraz pojedyncze transakcje z klientem. Integracja z systemami finansowo-księgowym: zarządzanie płacami, urlopami i premiami.
12 /
LISTY MARKETINGOWE
To zakładka, która umożliwia tworzenie baz mailingowych, zarówno stałych, jak i tymczasowych.
GWARANCJA JAKOŚCI
NOWOCZESNE ROZWIĄZANIA E-COMMERCE
Najważniejsza jest dla nas jakość usług, czego dowodem są nasze certyfikaty jakości i wiele prestiżowych nagród.
PORTFOLIO
PRZYKŁADOWEREALIZACJE
Dedykowany system CRM dla firmy logistycznej LOADAZA.
Piotr Dulba, Prezes zarządu Weld Technologia Zgrzewania Sp. z o.o.
W tym roku firma WEZOM spółka z o.o. wykonała dla naszej firmy stronę internetową i w pełni spełniła nasze oczekiwania. Bez wątpienia dokonaliśmy dobrego wyboru. WEZOM wyróżnia profesjonalizm świadczonych usług, duża kreatywność, solidność i fachowość. Jesteśmy zadowoleni z wysokiego poziomu wykonawstwa zleconych prac. Zdecydowanie polecamy usługi firmy WEZOM spółka z o.o. wszystkim zainteresowanym.
Mieliśmy okazję współpracować z Agencją Interaktywną WEZOM przy okazji tworzenia nowego serwisu www dla Centrostal-Wrocław S.A. Jestem bardzo zadowolony ze współpracy. Agencja wykonała projekt zgodnie z naszymi wymaganiami i uwagami. Całość przebiegła bardzo sprawnie i teraz możemy cieszyć się nowym, responsywnym serwisem. Na koniec zostaliśmy przeszkoleni z systemu zarządzania treścią, dzięki któremu łatwo, samodzielnie wprowadzimy zmiany w treściach zawartych na stronie. Z czystym sercem polecam współpracę z WEZOM.
Chciałbym polecić Agencję Interaktywną WEZOM. Potrzebowałem strony internetowej dla mojej firmy transportowej, wykonali świetną pracę. Kontakt i współpraca ze specjalistami z tej agencji przebiegała bezproblemowo, a klienci chwalą dziś wygląd naszej strony. Jeszcze raz bardzo dziękuję. Jeśli w przyszłości będziemy potrzebowali pomocy, to wiem do kogo się zgłosimy. Można na nich polegać.