Blog WEZOM

Dzielimy się wiedzą opartą o nasze doświadczenia
Google pomocne w szukaniu pracy
W Googlach wprowadzono nową funkcję – Google for Jobs. Oficjalna informacja została przekazana w maju 2017 podczas konferencji Google I/O. Ta bardzo pomocna funkcja wyszukiwarki przez kilka tygodni była testowana w Stanach Zjednoczonych. Jej zadaniem jest ułatwienie tym, którzy szukają pracy, znalezienie tych pracodawców, którzy mieliby…
Czytaj więcej
Konwersja - co to i dlaczego tak ważna?
Kliknięcie w baner reklamowy, wypełnienie ankiety, odtworzenie filmiku, rejestracja konta, zapisanie się do newslettera, wysłanie zapytania, pobranie bonu – to wszystko można nazwać konwersją. W skrócie można powiedzieć, że konwersja jest wtedy, gdy następuje jakaś reakcja klienta, potencjalnego klienta czy użytkownika internetu…
Czytaj więcej
Co to jest influencer marketing? Dlaczego warto w niego zainwestować?
Konsumenci coraz mniej ufają reklamom – zarówno zamieszczanym w telewizji, jak i w Internecie. Możemy zainwestować spore środki w reklamy Google Adwords oraz kampanię na Facebooku, lecz z powodu powszechnego korzystania z oprogramowania Adblock, tego typu forma promocji nie zawsze pozwoli osiągnąć zakładany…
Czytaj więcej
Jakie korzyści przynosi audyt strony WWW i dlaczego jest koniecznym elementem internetowej kampanii reklamowej?
Opieka merytoryczna i techniczna nad stroną internetową wymaga dość dużej wiedzy. Przy realizacji takiego projektu konieczna jest współpraca doświadczonych grafików i programistów, a także osób znających się na optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO). Jednak nawet gdy serwis prężnie się rozwija, a wygląd jest…
Czytaj więcej
Czym jest Facebook Marketing i jaką przewagę daje korzystającym z niego firmom?
Facebook to największa sieć społecznościowa świata, której codzienna ilość aktywnych użytkowników niedługo przebije miliard. Nic więc nie dziwi fakt, iż marketing w social media to potężna machina reklamowa. Facebook oferuje swoim użytkownikom najróżniejsze formy interakcji – od udostępniania i komentowania multimediów innych…
Czytaj więcej
Jak się zachowują Polacy na Facebook'u?
Wg. kwartalnych danych serwisu facebook teraz wiemy jak się zachowuje polski użytkownik w największym portale społecznościowym. Ponad 14 mln polaków posiada na www.facebook.com konto. Ponad 11 mnl z nich odwiedza serwis codziennie, a z tych 11 mln 8,6 mln korzysta z urządzeń…
Czytaj więcej
Mobile First Index, czyli zielone światło dla urządzeń mobilnych
Od pewnego czasu trwają testy nowego indeksu Google, dającego pierwszeństwo w ocenie serwisów wersjom mobilnym. Do tej pory było odwrotnie. Jednak ciągła ekspansja urządzeń mobilnych zaowocowała zmianą podejścia przez. Zanosi się na kolejną rewolucję. Mobile first index niedługo stanie się faktem. Ucierpią na tym pozycje stron…
Czytaj więcej
Najbardziej skuteczne formy promocji internetowej
Skuteczna promocja firmy w internecie to jeden z najważniejszych kroków w dobrze zorganizowanej kampanii reklamowej. Gdy zlecona wcześniej strona internetowa została wykonana i widnieje już w sieci pod wybranym przez nas adresem - na początku jest niemal niewidoczna. Pominięta promocja strony internetowej sprawia, iż ta po prostu przepada…
Czytaj więcej
5 zasad optymalizacji sklepu internetowego
Nie należy polegać wyłącznie na dobrej reklamie, która w istocie jest kluczem do pozyskiwania klientów, lecz służy wyłącznie zachęcaniu użytkowników wyszukiwarek internetowych do odwiedzenia naszej witryny. Optymalizacja sklepów internetowych oznacza przybliżenie architektury strony odwiedzającym. Obejmuje korektę treści…
Czytaj więcej
Zasady meta-tagu TITLE w skutecznym pozycjonowaniu
Dla laika tytuł strony to po prostu nazwa wyświetlana na górnej belce przeglądarki – kosmetyczny dodatek pozwalający wygodnie poruszać się w gąszczu zakładek. Niemniej jednak to właśnie tytuł stanowi niezwykle ważne narzędzie w trakcie optymalizacji strony. Jak zatem wyglądają ogólne zasady skutecznego korzystania z tytułu…
Czytaj więcej
kategorie bloga
Najnowsze wpisy
O blogu

Blog Wezom poświęcony zagadnieniom E-marketingu, pozycjonowaniu SEO i optymalizacji, tworzeniu serwisów www, programowaniu mobilnemu oraz webowemu. Posiadamy 16-letnie doświadczenie w branżach IT i E-marketingu, więc zawsze chętnie dzielimy się wiedzą ze światem.

Skontaktuj się z nami