Jak wygląda pozycjonowania sklepu internetowego dla największego dystrybutora opon na Ukrainie?
Jednym z naszych najważniejszych projektów SEO jest pozycjonowanie sklepu internetowego największego dystrybutora opon na Ukrainie. Praca pozycjonerskie przy tym serwisie rozpoczęły się w marcu 2014 i trwają do dziś, przynosząc 56 000 unikalnych użytkowników miesięcznie.
Podstawowe dane strony na początku…
Jak pozycjonować nową stronę www?
Internet to obecnie przestrzeń, która zrzesza prawie 4 mld użytkowników z całego świata. Jego rozwój doskonale pokazuje wzrost liczby internautów na przestrzeni ostatnich lat, od 2010 roku ich grono zwiększyło się ponad dwukrotnie. Wg Gemius z wyszukiwarki Google korzysta dzisiaj ponad 98% wszystkich…
Jak pozycjonować stronę internetową?
W dzisiejszym świecie praktycznie niemożliwe jest funkcjonowanie bez internetu: trudno wyobrazić sobie komunikację bez maili, dostęp do informacji bez portali internetowych, zakupy bez transakcji online czy firmy, które nie posiadają swoich stron internetowych. Przestrzeń wirtualna tak mocno i szybko się rozwija, że zagarnia…
Konwersja - co to i dlaczego tak ważna?
Kliknięcie w baner reklamowy, wypełnienie ankiety, odtworzenie filmiku, rejestracja konta, zapisanie się do newslettera, wysłanie zapytania, pobranie bonu – to wszystko można nazwać konwersją. W skrócie można powiedzieć, że konwersja jest wtedy, gdy następuje jakaś reakcja klienta, potencjalnego klienta czy użytkownika internetu…
Jakie korzyści przynosi audyt strony WWW i dlaczego jest koniecznym elementem internetowej kampanii reklamowej?
Opieka merytoryczna i techniczna nad stroną internetową wymaga dość dużej wiedzy. Przy realizacji takiego projektu konieczna jest współpraca doświadczonych grafików i programistów, a także osób znających się na optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO). Jednak nawet gdy serwis prężnie się rozwija, a wygląd jest…
Mobile First Index, czyli zielone światło dla urządzeń mobilnych
Od pewnego czasu trwają testy nowego indeksu Google, dającego pierwszeństwo w ocenie serwisów wersjom mobilnym. Do tej pory było odwrotnie. Jednak ciągła ekspansja urządzeń mobilnych zaowocowała zmianą podejścia przez. Zanosi się na kolejną rewolucję. Mobile first index niedługo stanie się faktem. Ucierpią na tym pozycje stron…
5 zasad optymalizacji sklepu internetowego
Nie należy polegać wyłącznie na dobrej reklamie, która w istocie jest kluczem do pozyskiwania klientów, lecz służy wyłącznie zachęcaniu użytkowników wyszukiwarek internetowych do odwiedzenia naszej witryny. Optymalizacja sklepów internetowych oznacza przybliżenie architektury strony odwiedzającym. Obejmuje korektę treści…
Zasady meta-tagu TITLE w skutecznym pozycjonowaniu
Dla laika tytuł strony to po prostu nazwa wyświetlana na górnej belce przeglądarki – kosmetyczny dodatek pozwalający wygodnie poruszać się w gąszczu zakładek. Niemniej jednak to właśnie tytuł stanowi niezwykle ważne narzędzie w trakcie optymalizacji strony. Jak zatem wyglądają ogólne zasady skutecznego korzystania z tytułu…
Nowość od Google: usuń niechciane linki z „Disavow links”
Wreszcie nadszedł ten dzień: po kilku miesiącach zapowiedzi Google wypuściło nowe narzędzie dla webmasterów, które pozwala na usuwanie przychodzących na stronę linków. „Disavow links” ma za zadanie ochraniać witrynę (oraz jej wizerunek) przed spamerskimi linkami, jakie kierują na nią użytkowników. Jak możemy przeczytać na…