Nasz system do zarządzania relacjami z klientem pomaga zautomatyzować proces cyklu sprzedaży od etapu zainicjowania kontaktu, poprzez dokonanie zakupu, wygenerowanie dokumentów, ich zaksięgowanie oraz przygotowanie raportu na podstawie danych z różnych systemów.
01
System dostosowany do specyfiki branży i wymogów przedsiębiorstwa.
02
Automatyzacja cyklu sprzedaży i obsługi zleceń.
03
Automatyzacja prodecur i procesów sprzedażowych w firmie.
04
Optymalizacja planów, controllingu i realizacji zamówień.
05
Niwelowanie wąskich gardeł.
06
Optymalizacja przychodów i wydatków.
07
Optymalizacja strategii sprzedażowej.
08
Zwiększenie konkurencyjności na rynku
WEB CASE
LOADAZA
ELASTYCZNY, FUNCJONALNY I NIEZAWODNY
SYSTEMDO ZARZĄDZANIATREŚCIĄ
01 /
ŁATWE ZARZĄDZANIE TREŚCIĄ
Oprogramowanie pozwalające na łatwą edycję, rozbudowę i aktualizację treści.
02 /
INTUICYJNY PANEL ADMINISTRACYJNY
Panel administracyjny, który można zmodyfikować w zależności od potrzeb.
03 /
PROSTY INTERAFACE
Rozbudowa i aktualizacja treści oodbywa się za pomocą prostych w obsłudze interfejsów użytkownika.
04 /
SYSTEM DLA KAŻDEGO
Do zarządzania stroną poprzez nasz system CMS nie jest potrzebna wiedza techniczna ani umiejętnośc programowania.
SECURITY BUTTON
APLIKACJADLA FIRMOCHRONIARSKICH
Alarm Security Button, to aplikacja przeznaczona do przesyłania sygnału alarmowego od klienta do agencji ochrony. Aplikacja nie korzysta ze scentralizowanych systemów monitorowania bezpieczeństwa: jest to całkowicie niezależne rozwiązanie. Jej celem jest ostrzeżenie firmy ochroniarskiej w razie niebezpieczeństwa.
01 /
APLIKACJA ALARMOWA
Aplikacja w smartfonie z przyciskiem „ALERT”, za pomocą którego można szybko zawiadomić grupę ochroniarską o niebezpieczeństwie i poprosić o interwencję.
02 /
MEDYCZNA BRANSOLETKA
Medyczna bransoleta zintegrowana z aplikacją, która umożliwia wysłanie alarmu i automatycznie aktywuje na smartfonie streaming audio / video.
03 /
MONITORING ZDARZENIA
Materiał dowodowy zapisywany jest na niezależnym serwerze, co wyklucza możliwość jego usunięcia przez osoby, które wejdą w posiadanie telefonu.
04 /
LOKALIZOWANIE OSÓB OCHRANIANYCH
Aplikacja i bransoletka pozwalają zlokalizować osobę na konkretnym piętrze z dokładnością do 3 m.
05 /
ZGŁOSZENIE DO GRUPY INTERWENCYJNEJ
Grupa interwencyjna automatycznie otrzymuje adres i informację o niebezpieczeństwie.
06 /
ZARZĄDZANIE INTERWENCJĄ
Osoba koordynująca działania w centrali może monitorować wszystkie działania od momentu zgłoszenia do zakończenia interwencji.