browser adware remover
Kod promocyjny : 
w górę
services case

DIGITAL COMPLEX

Zmień zwykłą stronę w inteligentną platformę sprzedażową!
digital
complex
Wezom Digital Complex
POKAŻ SWÓJ 
BIZNES Z NAJLEPSZEJ 
STRONY!
Internet daje niemal nieograniczone możliwości biznesowe, ale globalna sieć rośnie w zawrotnym tempie. Co sekundę powięsza się o 30 GB danych i ponad 2 mln domen rocznie. Samych stron internetowych jest już ponad miliard. Jak zaistnieć w tak zdigitalizowanym świecie?

W ciągu 18 lat stworzyliśmy i wypromowaliśmy kilkaset stron internetowych dla klientów z całego świata. Na bazie tych doświadczeń opracowaliśmy pakiet DC. Ta kompleksowa usługa składa się z 8 etapów i pozwala zmienić zwykła stronę www w inteligentne narzędzie sprzedażowe.

Maciej Nikodemski – główny marketer
Wezom Digital Complex
Strony nowej 
generacji
W ciągu 18 lat stworzyliśmy i wypromowaliśmy ponad 1000 serwisów internetowych dla klientów z całego świata. Pracowaliśmy dla startupów, koncernów o globalnym zasięgu oraz firm o różnej wielkości ze wszystkich branż. Na bazie tych doświadczeń opracowaliśmy Website Digital Complex, czyli kompleksową strategię, która pozwala zmienić zwykłą stronę internetową w skuteczną platformę sprzedażową.

Maciej Nikodemski, Specjalista ds. marketingu

Obejrzyj film
1:27 min.
1 ETAP
Inteligentne 
platformy 
internetowe na 
miarę każdego 
biznesu
Projekt strony przygotowujemy pod kątem wybranej grupy docelowej, na podstawie dokładnej analizy branży, rynku i firmy klienta.

Usługę rozpoczynamy od analizy rynku i konkurencji oraz określenia celów biznesowych klienta. Na tej podstawie identyfikujemy silne i słabe strony firmy, przewagi konkurencyjne i najatrakcyjniejsze nisze. Określamy kluczowe grupy docelowe i dostosowujemy do nich wszystkie działania począwszy od projektowania serwisu, przez tworzenie grafiki i treści.

CEL
Wypozycjonowanie firmy na rynku
DZIAŁANIA
Analiza rynku, analiza konkurencji, określenie grup docelowych, dobór narzędzi i kanałów komunikacyjnych wspierających stronę.
KORZYŚCI
Jasno sprecyzowane cele, treść dostosowana do odbiorcy i napisana językiem jego korzyści, stargetowana oferta pod kątem wybranych grup docelowych.
EFEKT
Na podstawie dokładnej analizy firmy tle rynku, branży i konkurencji, klient otrzymuje zestaw rozwiązań, których celem jest zbudowanie silnej pozycji w Internecie.
2 ETAP
Indywidualna 
strategia i 
kompleksowy 
e-marketing
Określamy cele biznesowe klienta i na tej podstawie planujemy konkretne rozwiązania. Planujemy budżet, tworzymy strategię, a następnie dobieramy technologie i narzędzia marketingowe.

Podstawą tych działań jest stworzenia jądra semantycznego, strategii słów kluczowych, wybór strategii SEO, określenie celów i zaplanowanie działań, których celem jest wygenerowanie jak największego ruchu organicznego.

CEL
Wypromowanie serwisu w Internecie.
DZIAŁANIA
Opracowanie jądra semantycznego, wybór strategii SEO, strategia słów kluczowych, opracowanie podstawowego przekazu: główna idea, misja i wartości firmy oraz główny komunikat PR, mapa serwisu www.
KORZYŚCI
Przemyślane i konsekwentnie realizowane działania, spójna komunikacja we wszystkich kanałach, dostosowanie narzędzi pod kątem odbiorców, elastyczne zarządzanie budżetem (w zależności od potrzeb).
EFEKT
Klient otrzymuje indywidualną strategię, która uwzględnia wszystkie obszary działań e-marketingowych: począwszy od planowania warstwy semantycznej, branding i projekt graficzny, przez targetowanie oferty, tworzenie treści, aż po działania we wszystkich kanałach promocyjnych.
3 ETAP
Unikalny 
projekt graficzny 
i przemyślany 
User Experience
Nasze projekty są przemyślane i zgodne z panującymi trendami UI i UX. Tworzymy je indywidualnie pod kątem klienta i wybranej grupy docelowej.

Tworzymy nowoczesny i unikatowy projekt graficzny, skrojony na miarę firmy i dostosowany do grupy docelowej. Dzięki dokładnej analizie rynku, branży, firmy i konkurencji nasze layauty są przemyślane i godzą to, czego poszukuje klient z tym, co firma chce pokazać.

CEL
Stworzenie skutecznego serwisu pod kątem wybranej grupy docelowej.
DZIAŁANIA
Projektowanie UX (mockup serwisu), projektowanie UI (UI Guide), projektowanie grafiki (layaout strony).
KORZYŚCI
Przemyślany UX i UI, treść i grafika dostosowana do rynku, branży i grupy docelowej, unikalny design zgodny z aktualnymi trendami, przemyślany i konsekwentnie budowany branding.
EFEKT
Klient otrzymuje nowoczesną i przemyślaną stronę skrojoną na miarę swojego biznesu, dostosowną do rynku i odbiorcy: przemyślany UX i przyjazny dla użytkownika interface.
4 ETAP
Niezawodna, 
skuteczna i wpełni 
zoptymalizowana 
strona www
Strony internetowe tworzymy bez żadnych ograniczeń technicznych na naszym autorskim systemie CMS. Gwarantujemy bezpieczeństwo, kompleksowe wsparcie techczniczne i pracę zgodnie z najwyższymi standardami.

Już na etapie tworzenia serwisu optymalizujemy go pod kątem wyszukiwarek internetowych i urządzeń mobilnych, testujemy wszystkie elementy i dostosowujemy do współczesnych standardów bezpieczeństwa. Dzięki temu otrzymują Państwo nowoczesną, zoptymalizowaną i responsywną stronę internetową, dla której przygotowujemy indywidualną strategię e-marketingową.

CEL
Zoptymalizowanie strony.
DZIAŁANIA
Programowanie frontendu, programowanie backendu, optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, optymalizacja pod urządzenia mobilne (responsywność), optymalizacja techniczna (prędkość ładowania), uzupełnienie strony treścią, testowanie, gwarancja i wsparcie techniczne przez rok.
KORZYŚCI
Strona jest niezawodna, responsywna (przystosowana do urządzeń mobilnych), szybko się ładujuje, jest zoptymalizowana pod przeglądarki i wyposażona w moduł SEO.
EFEKT
Klient otrzymuje w pełni zoptymalizowaną i przetestowaną stronę internetową, gwarancję niezawodności i wsparcie techniczne przez rok.
5 ETAP
Tworzenie ruchu 
na stronę i 
zwiększenie 
skali biznesu
Projektujemy serwisy internetowe w taki sposób, aby zwiększały konkurencyjność naszych klientów. Wyposażamy je w narzędzia sprzedażowe i zmieniamy w platformy, które pozwalają zwiększyć efektywność biznesu.

W celu wygenerowania jak największego ruchu na stronę wdrażamy szereg działań w wielu kanałach internetowych. Wykorzystujemy m.in. działania z zakresu SEO, SEM, reklamy na portalach internetowych, promcję w wyszukiwarkach i mediach społecznościowych.

CEL
Wygenerowanie jak największego ruchu na stronę i zwiększenie skali biznesu.
DZIAŁANIA
Pozycjonowanie (SEO), kampanie adwords (SEM), reklamy kontekstowe, Content Marketing, Social Media Marketing, Marketing Szeptany, Buzz Marketing.
KORZYŚCI
Stałe wysokie pozycje w wyszukiwarkach, generowanie organicznego ruchu na stronę (z wyszukiwarek), reklama w wyszukiwarkach i mediach społecznościowych, spójny i konsekwentny Content Marketing.
EFEKT
Klient otrzymuje wsparcie w postaci zaplanowanych i konsekwentnie realizowanych działań e-marketingowch. W ich skład wchodzą kompleksowe usługi w kilku obszarach: SEO, SEM, Social Media Marketing, reklama internetowa.
6 ETAP
Budowa zaufania 
do marki i 
generowanie 
leadów
Zbudowanie pozytywnego wizerunku firmy to skomplikowany proces. W wielu branżach klient nie dokonuje natychmiastowego wyboru, a proces decyzyjny jest długi. Naszym zadaniem jest zrobić wszystko, aby zmienić uzytkownika, który odwiedził witrynę w klienta zainteresowanego ofertą.

W tym celu tworzymy strategię „Lead magnet”, która pozwala na gromadzenia adresów mailowych oraz produktu „starter”, zapewniającego pozytywne wrażenia interakcji z firmą. Dzięki temu możemy pozostać w stałym kontakcie z klientem i dostosować do niego komunikację.

CEL
Wygenerowanie jak największej ilości leadów sprzedażowych.
DZIAŁANIA
Opracowanie produktu/usługi typu „Starter”, opracowanie i wdrożenie strategii „lead magnet”, implementacja rozwiązań „lead magnet”.
KORZYŚCI
Zbieranie adresów mailowych uzytkownikow odwiedzających stronę www, tworzenie poztywnych interakcji z klientem dzięki udostępnianiu wiedzy lub darmowej usługi, stała komunikacja z klientem i konsekwentne budowanie zaufania do marki.
EFEKT
Zaplanowanie i wdrożenie systemu lead magnet w oparciu o produkty i usługi typu starter.
7 ETAP
Podgrzewanie 
leadów i konwersja 
na sprzedaż
Naszym celem jest zaprojektowanie automatycznego lejka sprzedaży oraz komunikacji z klientem znajdującym się na różnych etapach decyzji zakupowej – od szukających informacji po zainteresowanych ofertą.

Aby zwiększyć konwersję na stronie, korzystamy z nowoczesnych narzędzi analitycznych. Śledzimy ruch i sposób w jaki ludzie z niej korzystają, określamy prawdopodobieństwo zakupu i dzielimy leady na zimne, ciepłe i gorące. Na tej podstawie projektujemy tzw. «Lejek sprzedaży», w którym użytkownik rozgrzewa się od «zimnego» do «gorącego».

CEL
Zwiększenie konwersji na stronie.
DZIAŁANIA
Opracowanie lejka sprzedażowego oraz ścieżek komunikacyjnych dla zimnych, ciepłych i gorących leadów, implementacja rozwiązań zwiększających konwersję.
KORZYŚCI
Podgrzewanie leadów, zamiana leadów w klientów, konwersja na sprzedaż, zwiększenie skuteczności, zwiększenie sprzedaży.
EFEKT
Większa ilość zapytań ofertowych i lepsza konwersja na sprzedaż.
8 ETAP
Automatyzacja 
procesu 
sprzedaży
Po zrealizowaniu wszystkich wcześniejszych etapów pozostaje postawienie kropki nad „i”, którą jest zautomatyzowanie wszystkich procesów na stronie.

Dzięki wykorzystaniu działań z zakresu Marketing Automation zmieniamy stronę internetową w sprzedażowe perpetum mobile. Osiągamy to poprzez segmentację klientów, dostosowanie do nich komunikatów na podstawie wcześniej zebranych danych oraz automatyczne działania, zwiększające konwersję.

CEL
Zwiększenie efektywności serwisu dzięki automatyzacji sprzedaży.
DZIAŁANIA
Zaplanowanie i wdrożenie Remarketingu oraz działań z zakresu Marketing Automation.
KORZYŚCI
Obniżenie kosztów pracy, uwolnienie pracowników od działań związanych ze stroną, automatyzacja komunikacji, obsługi i sprzedaży.
EFEKT
Zautomatyzowany proces sprzedaży.
Стоимость зависит от тематики сайта
Indywidualna wycena Zainteresowany?
Skontaktuj się z nami. 
To nic nie kosztuje.
Poproś o wycenę pakietu:
Dla nas liczy się efekt
8 RÓŻNIC 
WEZOM DC 
NA TLE KONKURENCJI
WYRÓŻNIENIE
INNE FIRMY
WEZOM DC
Analiza rynku, branży, konkurencji, silnych i słabych stron klienta:
Nie wykonywane lub wykonywane za opłatą.
Szczegółowe badanie, identyfikacja i wykorzystanie mocnych stron w przygotowaniu Unikatowej Propozycji Handlowej
Witryna jako narzędzie sprzedaży:
Witryna tworzona głównie po to, aby zaprezentować firmę i jej produkty i usługi. Kto inny najczęściej zajmuje się tworzeniem serwisu i contentu, marketingiem i sprzedażą, dlatego pomiędzy tymi działaniami nie ma synergii.
Nasza strona www jest zintegrowana z ogólną koncepcją marketingu internetowego firmy. Wszystkie nasze działania są planowane i wdrażane kompleksowo, dlatego wykorzystujemy efekt synergii, który tworzy współpraca i zaangażowanie specjalistów z różnych dziedzin.
Czas stworzenia:
W przypadku niskobudżetowych projektów często nie jest określony, przez co okres realizacji mocno się wydłuża.
Strona powstaje na bazie przygotowanego harmonogramu prac, a termin realizacji jest ściśle określony.
Tworzenie contentu:
Tworzenie contentu zwykle nie wchodzi w skład usługi. Dostarcza go klient, a wykonawca jedynie uzupełnia serwis.
Listę niezbędnych materiałów przygotowujemy z wyprzedzeniem (np. zdjęcia lub informacje o firmie) i dodajemy w uzgodnionym terminie. W ramach usługi oferujemy również stworzenie wartościowego contentu pod stronę www.
Optymalizacja SEO:
Najczęściej nie wchodzi w zakres usługi lub może zostać przeprowadzona jako usługa dodatkowa.
Optymalizujemy witrynę pod kątem wyszkiwarek już na etapie tworzenia serwisu. Nasza strona wyposażona jest w moduł SEO, w ramach obsługi przygotowujemy dobieramy też właściwą strategię i abonament na pozycjonowanie strony.
Generowanie leadów:
Zwykle służą do tego jedynie formularze kontaktowe.
Przygotowujemy kompleksową strategię komunikacyjną, której celem jest konwersja na sprzedaż. Do gromadzenia leadów oprócz formularzy kontaktowych używamy chat botów, popupów, widgetów. Działania te łączymy z ogólną strategią e-marketingową.
Integracja z CRM lub zewnętrznymi serwisami:
Zwykle nie wchodzi w zakres oferty lub jest wyceniana dodatkowo.
Integracja z CRM i zewnętrznymi serwisami w ramach oferty.
Reklama:
Działania reklamowe związane z promocją serwisu (reklama kontekstowa, adwords) oraz wspierające sprzedaż (remarketing i marketing automation) nie wchodzą w zakres tworzenia serwisu. Tego typu usługi dostarczają zwykle wyspecjalizowane firmy zewnętrzne.
Tworzymy ogólną strategię promocji witryny. Prowadzimy kampanie w wyszukiwarkach internetowych, portalach internetowych i mediach społecznościowych. Planujemy, konfigurujemy i wdrażamy działania remarketingowe i automatyzujemy wszystkie procesy na stronie www.
Efekt:
Pusta i nieskuteczna witryna, która nie przyciąga klientów.
Nowoczesna i zautomatyzowana strona internetowa, wyposażona w nowoczesne narzędzia, które zwiększają ruch na stronę, wspierają konwersję i zwiększają sprzedaż. Dzięki temu jest to rozwiązanie, które zapewnia szybki zwrot z inwestycji.
NIE PŁAĆ ZA PROCES - TYLKO ZA WYNIK!
GWARANTUJEMY
USŁUGI NA
NAJWYŻSZYM
POZIOMIE!
Skontaktuj się z nami!
733 180 393
Napisz do nas!
[email protected]

1. Co to jest Digital Marketing?

Digital marketing, inaczej nazywany marketingiem cyfrowym, jest dziedziną marketingu polegająca na wykorzystaniu mediów cyfrowych tj. telewizja, radio, Internet, w celu dotarcia do wybranej grupy docelowej.

2. Co to jest automatyczny lejek sprzedaży?

Lejek sprzedaży (ang. Sales Funnel) jest kilkuetapowym procesem sprzedaży, w którym do każdego etapu przechodzi mniej potencjalnych klientów, ale są oni coraz bardziej zainteresowane ofertą. Model ten przypomina on odwróconą piramidę, podzieloną na trzy części:

  • BoFu (Bottom of the Funnel) – czyli górna część lejka, do której trafiają wszyscy potencjalni klienci, którzy trafiają na naszą stronę internetową
  • MoFu (Middle of the Funnel) – czyli ci, którzy wykazują zainteresowanie treściami na stronie internetowej i którzy w przyszłości mogą stać się klientami
  • ToFu (Top of the Funnel) – to potencjalni klienci, którzy są już na etapie porównywania ofert i decyzji zakupowej

3. Co to jest lead nurturing?

Lead Nurturingto działania marketingowe mające na celu przygotowanie potencjalnego klienta do dokonania zakupu. Polega on na tworzeniu różnego rodzaju akcji informacyjno-edukacyjnych dla potencjalnych klientów, w celu zainteresowania go ofertą. Jest to niezbędny zabieg do przeprowadzenia efektywnej akcji sprzedażowej.

4. Co to jest lead generation?

Lead Generation to wykorzystanie technologii, narzędzi i strategii marketingowych w celu wygenerowania zainteresowania, zapytań ofertowych lub budowaniu bazy klientów. Proces generowania leadów ma na celu konwersję zainteresowania klientów na decyzje zakupowe.

5. Jak pozyskiwać leady za pomocą strony www?

W przypadku procesu generowania leadów za pomocą strony internetowej możemy wyróżnić dwa główne działania:

  • generowanie ruchu na stronę,
  • działania zwiększające konwersję na stronie www.

6. Jak zwiększyć ruch na stronę www?

Generowanie ruchu na stronę to działania zarówno wewnętrzne (na stronie www) i zewnętrzne (poza stroną), których celem jest przyciągnięcie jak największej liczby użytkowników na stronę internetową

Rodzaje działań:

  • Content Marketing
  • Social Media marketing
  • Akcje mailingowe
  • SEO / Pozycjonowanie
  • SEM (marketing w wyszukiwarkach
  • Reklamy internetowe

7. Jak pozyskiwać leady na stronie www?

Pozyskiwanie (generowanie) leadów to działania na stronie www, których celem jest zwiększenie konwersji poprzez wzbudzenie u odbiorców zainteresowania ofertą. Proces ten składa się z następujących etapów:

  1. Zainteresowanie użytkownika ofertą.
  2. Doprowadzenie do interakcji.
  3. Pozyskanie danych kontaktowych.
  4. Identyfikacja użytkownika (pozyskanie adresu mailowego lub telefonu).
  5. Przekonwertowanie odbiorcy w klienta.

8. Co to jest Marketing Automation?

Marketing Automationjest to proces automatyzacji marketingu z zastosowaniem specjalnego oprogramowania oraz narzędzi do usprawnienia procesów sprzedażowych.

Wbrew obiegowej opinii Marketing automation nie jest inną nazwą dla email marketingu, łączy on w sobie wiele kanałów marketingowych m.in. social media, email marketing, landing page, chat boty oraz rozmaite skrypty i moduły instalowane na stronie www.

System ten pozwala dokładnie zaplanować drogę jaką klient powinien przebyć od momentu zobaczenia reklamy aż do zakupu produktu/usługi. Pozwala to usprawnić i zoptymalizować cały proces marketingu i sprzedaży przy jednoczesnym obniżeniu kosztów.

9. Na czym polega automatyzacja strony / sprzedaży?

Automatyzacja strony internetowej pozwala zwiększyć efektywność działań marketingowych i sprzedażowych. Automatyzacja pewnych procesów zapewni lepszą organizację pracy oraz zaoszczędzi czasu kluczowym pracownikom w firmie. Które z zadań da się zautomatyzować?

  • Wysyłanie spersonalizowanych wiadomości email do nowych i obecnych klientów (np. wiadomości o porzuconych koszykach, urodzinowe, reaktywujące)
  • Tworzenie baz klientów
  • Tworzenie lejków sprzedażowych
  • Segmentacja klientów

Na podstawie danych możemy przeprowadzać badania marketingowe i cały czas wdrażać optymalizacje dla naszych kampanii.

10. Na czym polega optymalizacja konwersji na stronie?

Konwersja to określone, mierzalne działanie użytkownika Internetu na stronie internetowej. W przypadku serwisów komercyjnych takim porządanym działaniem jest zwykle dokonanie zakupu, a głównym celem marketingowym firmy – doprowadzenie do tego, aby skuteczność była jak największa. Jest to szereg rozwiązań i działań marketingowych na stronie www, które powodują, że użytkownik chętniej wchodzi w interakcję z firmą i w konsekwencji zostaje jej klientem. Zaliczyć można do nich tworzenie projektu UX (planowanie użyteczności, nawigacji i układu elementów na stronie), proces budowania lejka sprzedażowego, generowania i podgrzewania leadów, remarketing oraz automatyzację procesów sprzedażowo-marketingowych, czyli po prostu marketing automation.

11. Jak zwiększyć konwersję (skuteczność) na stronie www?

Poprawienie konwersji na stronie to złożony proces, który w zasadzie nigdy się nie kończy. Jest to szereg dokładnie rozwiązań i działań e-marketingowych na stronie www, które powstają na bazie dokładnej analizy marketingowej.

  • Analiza marketingowa
  • Projektowanie UX i UI
  • Projektowanie automatycznego lejka sprzedażowego
  • Projektowanie dedykowanej grafiki
  • Optymalizacja
  • Tworzenie i realizacja strategii e-marketingowej
  • Content marketing i zarządzanie treścią na stronie
  • Generowanie i podgrzewanie leadów
  • Automatyzacja procesu sprzedaży (rozwiązania z zakresu Marketing Automation)
  • Rób testy A/B i wybieraj lepsze rozwiązania