browser adware remover

Pozycjonowanie szerokie

na wszystkie frazy pasujące do Twojej branży
Pozycjonowanie lokalne Pozycjonowanie Top 10 Pozycjonowanie Long-Tail Pozycjonowanie sklepów WWW SEO Optymalizacja Audyt SEO

Pozycjonowanie szerokie pozwoli Ci zmaksymalizować konwersję

Pozycjonowanie strony internetowej na najpopularniejsze frazy to nie zawsze najlepsze rozwiązanie. Znacznie lepsze efekty i wyższą konwersję można osiągnąć za sprawą wykorzystania techniki log tail. Jest to strategia pozycjonowania oparta na wyborze jak największej ilości branżowych fraz, które cechują się stosunkowo niewielką konkurencyjnością.

  • audyt SEM ( szczegółowa analiza serwisu www pod kątem marketingu, użyteczności oraz wymogów technicznych)
  • dobór jądra semantycznego - (zaawansowanej listy fraz kluczowych dla danego serwisu www)
  • optymalizacja SEO (poprawa błędów, które uniemożliwiają skuteczne pozycjonowanie)
  • optymalizacja treści (optymalizacja tekstów na serwisie zgodnie z dobranymi frazami kluczowymi)
  • Content Marketing (publikacja wartościowych treści)
  • Linkbuilding (linkowanie do serwisu który pozycjonujemy) posiadamy swoje zaplecze do zamieszczania linków
  • SERM (marketing wizerunkowy - budowanie pozytywnej opinii o firmie)
  • szczegółowy raport do wyboru: co miesiąc, co dwa tygodnie albo co tydzień
  • jeśli serwis będzie wymagał technicznych poprawek - nasz dział IT będzie w tej kwestii pomocny

Systematyczny wzrost pozycji i ruchu na stronie

Long-Tail
dobór jądra semantycznego
Efekty
już po kilku miesiącach pracy
TOP
systematyczny wzrost pozycji i ruchu na stronie
Raport
comiesięczny raport
Darmowa wycena
Wypełnij formularz i otrzymaj indywidualną ofertę
Pozycjonowanie Long-Tail
Imię i Nazwisko *
Adres email *
Telefon
Napisz o swoim projekcie
Zamawiam darmową wycenę

Kto powinien postawić na pozycjonowanie long tail?

Z metody tej mogą skorzystać wszyscy posiadacze stron internetowych, które składają się z wielu podstron i kategorii. Przede wszystkim jest to oferta skierowana do sklepów online, a także rozbudowanych portali. Pozycjonowanie na długi ogon powinni zastosować również właściciele stron firmowych z podpiętym blogiem. Tego typu podejście SEO opiera się nieustannej rozbudowie treści portalu, przy jednoczesnej optymalizacji oraz realizacji działań w zakresie link buildingu. Mamy więc do czynienia z kompleksową usługą, wymagającą podejmowania stałych aktywności przez wiele miesięcy. W związku z tym preferowaną formą rozliczania z klientem jest w tym przypadku abonament, zakładający stały – comiesięczny koszt.

Jakie korzyści można zyskać?

Jeżeli koszt pozycjonowania na najbardziej popularne frazy przekracza Twój budżet na SEO, wówczas warto postawić właśnie na pozycjonowanie long tail. Jeśli na swojej stronie nie posiadasz jeszcze wystarczająco rozbudowanej treści, zwróć się po pomoc do naszych copywriterów. Przygotują dla Ciebie content według wytycznych Google. Dzięki temu twoja strona  szybko może pojawić się w TOP 10 na branżowe frazy. Ale to nie wszystko.

Do najważniejszych korzyści można zaliczyć:

  • błyskawiczne zwiększenie ruchu z dużej liczby podstron,
  • pozyskanie klientów odpowiednio sprofilowanych – zainteresowanych twoimi  produktami lub usługami,
  • trwałe efekty, niewrażliwe na zmiany algorytmu,
  • pozycjonowanie zgodnie ze standardami White SEO – brak ryzyka nałożenia filtra czy bana przez Google,
  • wzrost zysków ze sprzedaży,
  • lepsza konwersja,
  • spadek wskaźnika porzuconych koszyków.

Etapy pozycjonowania na długi ogon

  1. Optymalizacja SEO. 

    Pozycjonowanie szerokie rozpoczyna się od etapu kompleksowej optymalizacji kodu strony. Konieczne jest zwłaszcza dostosowanie znaczników Meta dla wyszukiwarek. Są to informacje, które pojawiają się w naturalnych wynikach – tytuł strony (tittle) oraz słowa kluczowe (key words). Właściwy ich dobór znacznie ułatwia i przyśpiesza proces pozycjonowania. Zarówno w tytule, jak i opisie powinny znaleźć się te frazy, które mogą potencjalnie zwiększyć konwersję klienta. Istotne jest również ich uwzględnienie w treści poszczególnych podstron oraz w nagłówkach. Nie chodzi jednak o upchanie jak największej liczby słów kluczowych. Zabieg ten powinien być przeprowadzony z dużym wyczuciem, tak aby nie narazić się na karę ze strony Googe z powodu wykrycia umyślnej manipulacji w kodzie. Jak tego uniknąć? Na pewno przyda się tu wieloletnie doświadczenie, wiedza oraz znajomość sposobu działania algorytmów Google.
  2. Dobór fraz do pozycjonowania.

    Konieczne jest także opracowanie szczegółowego jądra semantycznego. Jest to lista wielu (nieraz kilkuset) fraz, dobranych na podstawie fachowej analizy z wykorzystaniem narzędzi SEO. Jest to jeden z głównych elementów wpływających na koszt pozycjonowania. Cena abonamentu w tym przypadku uzależniona uzależniona jest m.in. od liczby fraz. Co istotne, lista ta nie musi być zamknięta. A nawet rekomendujemy stałe jej poszerzanie i modyfikacje.
  3. Rozbudowa treści na stronie.

    W następnej kolejności nieodzowne jest stworzenie wielu nowych podstron, aby pozycjonowanie na długi ogon mogło przynieść wymierne efekty. Mogą być to m.in.  osobne zakładki dla każdego produktu/rodzaju usługi, a także grupujących je kategorii. Pozycjonowanie long tail będzie także znacznie bardziej efektywne, jeżeli zostanie założona na portalu odrębna sekcja umożliwiająca publikację blogowych i poradnikowych artykułów. Będą one nie tylko w naturalny sposób wspomagać proces pozycjonowania, lecz także zwiększą zaufanie ze strony Klientów. Wszystko dzięki temu, że jest to doskonała metoda na stworzenie wizerunku ekspertów w branży, z których zdaniem warto się liczyć. Konsument, który dostanie odpowiedź na nurtujące go pytania, będzie znacznie bardziej skłonny kupować u Ciebie.
  4. Systematyczne prowadzenie bloga.

    Samo założenia bloga nie jest jednak wystarczające, aby uzyskać korzyści marketingowe. Powinien być on systematycznie prowadzony i rozbudowywany o nowe wpisy. Dlatego w cennik usługi abonamentowej naszej agencji wliczamy regularne prowadzenie bloga. Możesz również samodzielnie przygotowywać treści pod pozycjonowanie szerokie. Cena okaże się wtedy odpowiednio niższa. Będzie to jednak bardzo czasochłonnym zadaniem, a przecież w biznesie czas to pieniądz. Poza tym artykuły muszą być zoptymalizowane pod kątem SEO. Dlatego warto zlecić to zadanie doświadczonym copywriterom.
  5. Pozycjonowanie szerokie a link building.

    Kiedy już zawartość strony zostanie odpowiednio rozbudowana i zoptymalizowana, można już przejść do etapu linkowania zewnętrznego. Pozyskujemy linki zarówno dla strony głównej, jak i wszystkich podstron serwisu. Dzięki temu jesteśmy w stanie wzmocnić ich wartość SEO i wszystkie stają się widoczne w Google. Tym samym pozycjonowanie przekłada się na dużą częstotliwość wyszukania konkretnych produktów i wzrost wyników ich sprzedaży. 

Warto więc ponieść koszt abonamentowy związany z pozycjonowaniem long tail. We Wrocławiu jesteśmy jedną z nielicznych agencji interaktywnych, która posiada wieloletnie doświadczenie w szerokim pozycjonowaniu stron internetowych. 

Skontaktuj się z nami