browser adware remover

Pozycjonowanie szerokie

na wszystkie frazy pasujące do Twojej branży
Pozycjonowanie Top 10 Pozycjonowanie Long-Tail Pozycjonowanie sklepów WWW SEO Optymalizacja Audyt SEO

Długotrwałe efekty pozycjonowania

Każdy proces pozycjonowania rozpoczyna się od szczegółowej analizy serwisu, który chcemy wypozycjonować a także analizy serwisów konkurencji. W pierwszym etapie prac związanych z pozycjonowaniem należy odpowiednio dopasować strukturę serwisu tak aby dobrać do niego jak największą ilość słów kluczowych. Kolejnym krokiem jest przygotowanie listy fraz, które będziemy pozycjonować, zwanej jądrem semantycznym. Należy pamiętać, że tylko poprawne przygotowanie serwisu i pozycjonowanie fraz znajdujących się na wszystkich podstronach przyniesie oczekiwane efekty.

 

  • audyt SEM ( szczegółowa analiza serwisu www pod kątem marketingu, użyteczności oraz wymogów technicznych)
  • dobór jądra semantycznego - (zaawansowanej listy fraz kluczowych dla danego serwisu www)
  • optymalizacja SEO (poprawa błędów, które uniemożliwiają skuteczne pozycjonowanie)
  • optymalizacja treści (optymalizacja tekstów na serwisie zgodnie z dobranymi frazami kluczowymi)
  • Content Marketing (publikacja wartościowych treści)
  • Linkbuilding (linkowanie do serwisu który pozycjonujemy) posiadamy swoje zaplecze do zamieszczania linków
  • SERM (marketing wizerunkowy - budowanie pozytywnej opinii o firmie)
  • szczegółowy raport do wyboru: co miesiąc, co dwa tygodnie albo co tydzień
  • jeśli serwis będzie wymagał technicznych poprawek - nasz dział IT będzie w tej kwestii pomocny

Systematyczny wzrost pozycji i ruchu na stronie

Long-Tail
dobór jądra semantycznego
Efekty
już po kilku miesiącach pracy
TOP
systematyczny wzrost pozycji i ruchu na stronie
Raport
comiesięczny raport
Darmowa wycena
Wypełnij formularz i otrzymaj indywidualną ofertę
Pozycjonowanie Long-Tail
Imię i Nazwisko *
Adres email *
Telefon
Napisz o swoim projekcie
Zamawiam darmową wycenę

Pozycjonowanie long tail rozpoczyna się od dokładnej analizy samego profilu firmy. Ma to na celu zdobycie konkretnych informacji o potrzebach i oczekiwaniach docelowych grup klientów, którzy zainteresowani mogą być konkretnymi towarami lub usługami. Na tej podstawie tworzona jest efektywna lista rozbudowanych i niszowych słów kluczowych wykorzystywanych do pozycjonowania konkretnego serwisu. To właśnie w ich optymalnym doborze tkwi sekret skuteczności metody pozycjonowania szerokiego.

Dlaczego warto wybrać pozycjonowanie szerokie?

Ten model optymalizacji jest niezwykle skuteczny w przypadku sklepów internetowych i stron dotyczących konkretnych produktów lub usług. W przypadku gdy klienci zainteresowani mogą być konkretnym towarem, jest to najbardziej efektywne pozycjonowanie. Długi ogon zawierać może nazwę produktu, oznaczenie modelu czy rozmiar. Ta metoda pozycjonowania sprawdza się idealnie w miejscach, gdzie do czynienia mamy z szerokim asortymentem i dużą liczbą podstron. Umożliwia to szerokie wykorzystanie rozbudowanych słów kluczowych i tym samym dotarcie do znacznie szerszej grupy potencjalnych klientów. Dzięki metodzie long tail bardo szybko można powiększyć ilość odwiedzin, zwiększyć skuteczność sprzedaży, szybko podnieść swoją pozycję w wyszukiwarkach internetowych.  Pozycjonowanie szerokie ma też tę zaletę, że jest bardziej przyjazne dla odbiorcy – długie frazy można konstruować w naturalny sposób, co znacząco poprawia komfort użytkowania samego sklepu.

Komu dedykowana jest technika pozycjonowania szerokiego?

Metoda szerokiego pozycjonowania działa efektywnie niezależnie od wielkości i zasięgu działania sklepu – zarówno małe, jak i duże sklepy mogą wykorzystać ją do zwiększania swojej widoczności w internecie i rozszerzania sprzedaży. Pozycjonowanie na długi ogon ma też dużą wartość w pozycjonowaniu blogów firmowych oraz serwisów zajmujących się konkretnymi towarami, produktami lub usługami – to przykładowo idealna metoda pozycjonowania strony z recenzjami, która towarzyszy sklepowi internetowemu.

Długie ogony są także przydatne jako sposób na skierowanie swojej oferty na konkretną grupę docelową – umiejętne wykorzystanie precyzyjnych fraz kluczowych pozwala odnaleźć sklep lub stronę klientom o konkretnych zainteresowaniach, osobom kierującym się trendami lub miłośnikom określonych grup produktowych. Atutem tej metody jest również szybkość działania – wymierne efekty w postaci częstszych odwiedzin i większego zainteresowania pojawiają się błyskawicznie.

 

Skontaktuj się z nami