Pozycjonowanie sklepów internetowych

Efektywne rozwiązania SEO dopasowane do E-commerce
Pozycjonowanie Top 10 Pozycjonowanie Long-Tail Pozycjonowanie sklepów WWW SEO Optymalizacja Audyt SEO

Zwiększenie sprzedaży internetowej

Pozycjonowanie sklepu internetowego to kompleksowa praca zespołu wykwalifikowanych specjalistów. Różni się od pozycjonowania tradycyjnych stron firmowych, potrzebuje znacznie bardziej zaawansowanego podejścia, szczegółowego opracowania struktury sklepu, skomplikowanego Content Marketingu i Marketingu wizerunkowego. Głównym wskaźnikiem skuteczności strategii SEO jest sprzedaż, na którą ma się przekładać ruch z wyszukiwarek.

  • analiza serwisu, który będzie pozycjonowany oraz jego konkurentów
  • dobór jądra semantycznego - (zaawansowanej listy fraz kluczowych dla danego serwisu www)
  • budowanie struktury serwisu, przygotowanej na podstawie jądra semantycznego
  • optymalizacja wszystkich podstron serwisu zgodnie z wytycznymi google
  • modyfikacja istniejących treści na stronie, zgodnie z frazami kluczowymi, które pozycjonujemy
  • linkbuilding (linkowanie do serwisu który pozycjonujemy), posiadamy swoje zaplecze do zamieszczania linków
  • szczegółowy raport do wyboru: co miesiąc, co dwa tygodnie albo co tydzień
  • opcjonalnie możemy zaproponować usługi social media marketingu

Co otrzymasz

Rezultaty SEO pozycjonowania

Nieograniczona ilość pozycjonowanych fraz
Efekty
już po kilku miesiącach pracy
zwiększenie ilości klientów
8
specjalistów stanie się częścią waszego zespołu
Darmowa wycena
Wypełnij formularz i otrzymaj indywidualną ofertę
Pozycjonowanie sklepów WWW
Imię i Nazwisko *
Adres email *
Telefon
Napisz o swoim projekcie
Zamawiam darmową wycenę

Jak wygląda pozycjonowanie sklepu internetowego?

Pozycjonowanie sklepów internetowych zaczyna się od audytu SEO – dokładna analiza aktualnie wykorzystanych treści i drzemiącego w nich potencjału, pozwala stworzyć efektywną taktykę pozycjonowania. W trakcie optymalizacji główny nacisk stawiany jest na maksymalne wykorzystanie unikalnych treści i opracowanie szerokiego jądra semantycznego. Pozycjonowanie sklepu jest prowadzone nieco inaczej niż w przypadku klasycznych stron internetowych – wpływa na to specyfika konstrukcji takiego serwisu. W czasie pozycjonowania należy zwracać uwagę na szereg, z pozoru błahych detali. Zawsze należy zadbać o znaczniki meta, prawidłowe opracowanie kart poszczególnych produktów, stron kategorii i podkategorii.

Ze względu na skomplikowane reguły, pozycjonowanie sklepów trudno przeprowadzić samodzielnie – prowadzenie biznesu jest zajęciem czasochłonnym i rzadko kto może poświęcić wystarczająco dużo czasu na szczegółowe analizy strony pod kątem optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych. Reklama sklepu internetowego to ciągłe balansowanie pomiędzy treściami tworzonymi na potrzeby użytkowników i robotów wyszukiwarek. Nie każdy ma też umiejętności potrzebne do wprowadzania niezbędnych modyfikacji bezpośrednio w kod strony. Dlatego też pozycjonowanie sklepu internetowego trzeba potraktować jak inwestycję w skuteczny marketing i powierzyć to trudne zadanie specjalistom. Zespół fachowców wyposażony w profesjonalne narzędzia analityczne przeprowadzi audyt szybko i skutecznie, znajdzie wszelkie błędy i problemy, po czym zajmie się ich kompleksową naprawą. Dodatkowo można mieć pewność, że wszelkie zmiany w asortymencie czy treściach zawartych na stronie nie będą miały negatywnego wpływu na ranking wyszukiwania – profesjonalna agencja interaktywna na bieżąco dopilnuje prawidłowego przebiegu zmian.

Pozycjonowanie sklepów internetowych jest aktualnie jedną z najbardziej rozwijających się dziedzin – duża konkurencja na rynku sprawia, że optymalizacja swojego sklepu jest koniecznością. Usługa pozycjonowania jest szczególnie cenna dla osób, które działają jedynie on-line i nie posiadają stacjonarnych punktów sprzedaży – w takim wypadku dbałość o dobrą widoczność strony w wyszukiwarkach internetowych jest czasami jedynym sposobem na zdobycie klientów i uzyskiwanie dochodów. Z pomocą fachowców można liczyć, że nawet rozpoczynający swoją pracę sklep w niedługim czasie stanie się miejscem zauważanym i odwiedzanym przez klientów. Koszt takiej usługi zwraca się w postaci podniesionych obrotów i znacznie większego zainteresowania odbiorców – pozycjonowanie sklepu internetowego to inwestycja, która procentuje bardzo szybko wymiernymi efektami.

 

Skontaktuj się z nami