Profesjonalnie zaprojektowana strona internetowa może być najlepszą wizytówką twojej firmy. Unikalny design i przemyślana treść pozwolą ci się wyróżnić na tle konkurencji i będą zachęcać klientów do skorzystania z oferty.
Zapewne każda liczącą się w Twojej branży firma posiada witrynę internetową. Jest to najszybszy i stosunkowo szybki sposób na dotarcie do klientów z grup docelowych. Może ona pełnić funkcję portfolio, prezentować katalog produktów czy usług, a także umożliwiać nawiązanie kontaktu. Profesjonalne strony internetowe mogą przyjmować formę:
Witryna wizytówka to prosta strona, która składa się zazwyczaj z kilku podstron tj. portfolio, kontakt czy „o nas”. Z tego powodu wiele firm decyduje się na zakup gotowych szablonów za kilkadziesiąt dolarów. Główna korzyść takiego rozwiązania to przede wszystkim cena i możliwość skorzystania z kilku edytowalnych wariantów strony. Ale w ten sposób raczej nie wyróżnimy się na tle konkurencji, bo z podobnych szablonów na rynku korzysta wielu przedsiębiorców. Natomiast stworzenie od podstaw strony internetowej to większy koszt, ale taka inwestycja może się szybko zwrócić.
W celu zwiększenia wyników sprzedaży warto zdecydować się na rozwiązanie noszące nazwę landing page. Tego rodzaju profesjonalna strona internetowa jest projektowana przede wszystkim z myślą o pozyskiwaniu leadów. Mamy w tym przypadku do czynienia ze stroną docelową, która ma skłonić do zakupów, rejestracji, wysłania zapytania ofertowego, czy wzięcia udziału w konkursie. Witryna taka powinna więc przede wszystkim robić wrażenie estetyczne, dlatego warto skorzystać z oferty agencji interaktywnej, w której będziemy mogli skorzystać z pomocy profesjonalnych grafików.
Wygląd to jednak nie wszystko. Równie ważnym elementem dobrego landing page'a jest atrakcyjna treść. Krótkie i przyciągający uwagę nagłówki oraz proste i zachęcające do podjęcia określonej czynności instrukcje. Hasła powinny być jednocześnie chwytliwe, perswazyjne i trafiać do wyobraźni lub oddziaływać na uczucia klienta z wybranej grupy docelowej. Kolejna istotna rzecz to przemyślane menu, które pozwoli zaprezentować firmę i jej ofertę z jak najlepszej strony.
Chociaż w mowie potocznej często każdą stronę internetową nazywa się portalem, to w praktyce zasługuje na to miano jedynie witryna, która spełnia ściśle określone warunki. Są to zwykle profesjonalne strony www, przystosowane do obsługi nawet wielu tysięcy podstron. Wymagane jest wobec tego wgranie tego typu serwisu na potężny serwer, co stanowi konieczny warunek jego niezawodnego działania. Tym bardziej, że portal to platforma społecznościowa, która pełni jednocześnie wiele funkcji i umożliwia użytkownikom korzystanie z wielu opcji rozrywki, integracji oraz pogłębiania wiedzy. Nieodłączną część takiej strony stanowi często internetowe forum dyskusyjne, blogi, a nawet osobiste skrzynki pocztowe.
W przypadku portalu skupionego wokół jednej tematyki, mamy do czynienia z wortalem. Jest to serwis mniej rozbudowany w porównaniu do portalu, dlatego koszt jego zaprojektowania jest znacznie niższy, a główną jego zaletą jest szansa pozyskania klientów z wybranej grupy docelowej. Często stają się one głównym źródłem wiedzy, ponieważ publikowane cyklicznie materiały edukacyjne, dostarczają zwykle odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Wortal umożliwia także nawiązywanie bezpośredniego kontaktu z konsumentem, dzięki temu kształtuje się więź oparta na zaufaniu.
Oczywiście wyższa cena w porównaniu z gotowymi szablonami to nie wszystko. Profesjonalne strony to również wyższa jakość, unikatowy design, skrojony na miarę klienta i dostosowany do jego potrzeb projekt, przemyślane menu i wartościowa treść.
Jeśli skorzystasz z oferty agencji interaktywnej Wezom, zyskasz m.in.:
Z myślą o aktualnych trendach na rynku, postanowiliśmy kilka lat temu poszerzyć naszą ofertę o profesjonalne tworzenie stron www dostosowanych do urządzeń mobilnych. Projektujemy responsywne portale, które optymalnie dopasowują się do rozdzielczości ekranów tabletów, smartfonów i innego przenośnego sprzętu. Koszt usługi może obejmować również stworzenie aplikacji mobilnej, która znacznie ułatwi korzystanie z funkcjonalności twojego portalu.
Ponieważ jesteśmy agencją interaktywną działającą w branży marketingu internetowego już od 17 lat. Możemy pochwalić się realizacją ponad 300 stron internetowych oraz 200 projektów graficznych. Otrzymaliśmy ponadto aż 14 prestiżowych nagród w kategorii profesjonalne strony www. We Wrocławiu jesteśmy jedyną tak utytułowaną firmą. Oprócz projektowania portali zajmujemy się również ich pozycjonowaniem w wyszukiwarkach oraz prowadzeniem kampanii Social Media. Jeśli zdecydujesz się na zamówienie łączonego pakietu usług, wówczas przygotujemy dla ciebie indywidualny cennik i atrakcyjne rabaty.