Facebook to największa sieć społecznościowa świata, której codzienna ilość aktywnych użytkowników niedługo przebije miliard. Nic więc nie dziwi fakt, iż marketing w social media to potężna machina reklamowa. Facebook oferuje swoim użytkownikom najróżniejsze formy interakcji – od udostępniania i komentowania multimediów innych użytkowników, aż po gry i aplikacje korzystające z zasobów profilu i modyfikujących je (np. edytory zdjęć). Tak rozbudowana relacja internautów z siecią społecznościową to niesamowicie dobre podłoże do szybkiego i progresywnego budowania kontaktów ze stałymi i potencjalnymi klientami.
Kampania Facebook – główne narzędzia marketingu
Podstawą dzisiejszego marketingu w internecie jest wielokierunkowość kampanii oraz wykorzystanie wszystkich dostępnych sposobów na dotarcie do użytkowników i zaprezentowanie profilu swoich usług lub produktów. Facebook daje możliwość tworzenia kompleksowych interaktywnych reklam w postaci tzw. Fan Pages. Zamieszczając na nich materiały graficzne okraszone tekstem, zapoznajemy klientów z naszą ofertą w sposób ciekawy i pozwalający dotrzeć do każdego. W połączeniu z reklamą behawioralną Facebook Ads, fanpage stanowi jeden z najskuteczniejszych obecnie sposobów marketingu internetowego.
Czym jest Facebook Fan Page i jak zbudować wizerunek firmy za jego pomocą?
Prowadzenie fanpage na Facebooku to podstawowe narzędzie reklamy, prezentujące się internautom jako znacznie rozszerzona wersja profilu użytkownika. Przeglądający mogą standardowo dodawać komentarze, udostępniać i reagować na zawartość strony. Pierwszą rzucającą się w oczy różnicą jest możliwość wystawiania przez użytkowników ocen opatrzonych opinią. Druga rzecz to zakładka Informacje, zawierająca miejsce na interaktywną mapę dojazdu, adres i dane dotyczące godzin otwarcia. Podstawowa funkcjonalność – oś czasu wyświetlająca udostępnione zdjęcia, filmy i informacje przez osobę nadzorującą fanpage – została zachowana w niezmienionej formie.
Reklama na fanpage umożliwia sprytne zaprezentowanie oferty firmy, a także zapewnia przejrzystą i atrakcyjną formę strony reklamowej oraz uwzględnienie w propozycjach polubień dla aktywnych użytkowników. Strona będzie w szczególności proponowana znajomym osób, które już ją obejrzały i polubiły. Potencjalny klient jest informowany o tym, iż jego przyjaciele lub bliscy skorzystali z jakiejś usługi albo odwiedzili jakieś miejsce. Dzięki temu, mając możliwość skorzystania z danej oferty, odbiorca takiej reklamy zastanowi się nad tym ze znacznie większym zainteresowaniem, niż gdyby miał to robić z pogniecioną ulotką w ręce.
Co to jest Facebook Ads i jaką posiada przewagę nad innymi systemami reklam
Facebook Ads to kolejne narzędzie, dzięki któremu reklamowa kampania Facebook jest jeszcze skuteczniejsza. System ten korzysta z najnowszych osiągnięć twórców algorytmów tzw. reklam behawioralnych. Podczas gdy użytkownicy przeglądają portal, Facebook zawsze zbiera poufne statystyki, które optymalizują zawartość wyświetlanych im reklam.
Dzięki analizie treści odwiedzanych przez użytkownika stron facebookowych, algorytm jest w stanie dostarczyć materiały reklamodawcy do użytkowników, którzy już wcześniej interesowali się czymś związanym z ich tematyką. Ostatecznie przekłada się to na znaczne zwiększenie ilości klikanych reklam.
Dlaczego Facebook Marketing to jeden z najlepszych elementów przemyślanej kampanii reklamowej?
Dobrze zaplanowane prowadzenie fanpage na Facebooku oraz pełne wykorzystanie sprytnych możliwości reklam behawioralnych to klucz do sukcesywnego reklamowania firmy. Interaktywna reklama na fanpage prowadzona przez kompetentnego moderatora oraz atrakcyjne wizualnie treści zawierające logo firmy lub znak marki - oto przepis na szybkie zwiększenie zasięgu kampanii reklamowej. Jeśli dołączymy do tego Facebook Ads, to zasięg reklamy będzie wzrastał w tempie niemal wykładniczym.
Popularność Facebooka w Polsce, wśród osób ze wszystkich przedziałów wiekowych, w ciągu ostatniej dekady wzrosła w lawinowym tempie. Mimo, iż sieć ta jest już nieodłącznym elementem naszego świata, jej wskaźnik popularności nadal wzrasta. Większość osób przegląda ją niemal codziennie i dzieli się za jej pośrednictwem swoimi ulubionymi aktywnościami i preferowanymi markami. Facebook pełni ważną rolę w naszym społeczeństwie - marketing w social media od wielu lat prezentuje sobą ogromny potencjał, zaś ignorowanie go jest ryzykowne i daje niesamowitą przewagę konkurencji.
Facebook Marketing - podstawowe korzyści we współpracy z nami
Agencja Interaktywna Wezom to aż 17 lat doświadczenia w marketingu internetowym i dostarczania rozwiązań dla biznesu w sieci. Rozumiemy indywidualne potrzeby biznesowe i kładziemy nacisk na realizację indywidualnych celów każdego klienta. Korzystając z naszej oferty zagwarantujesz sobie, iż zadanie zostanie wykonane szybko i spełni wszelkie oczekiwania.
Korzystamy z najnowszych technologii oraz śledzimy ich rozwój, aby jak najlepiej dopasować naszą ofertę do potrzeb rynkowych i zleceń naszych klientów. Obsługa każdego klienta jest kompleksowa i dopasowana do jego wymagań, zaś opłata naliczana jest w oparciu o pożądane rezultaty i realną poprawę widoczności w internecie.