Konwersja - co to i dlaczego tak ważna?
Kliknięcie w baner reklamowy, wypełnienie ankiety, odtworzenie filmiku, rejestracja konta, zapisanie się do newslettera, wysłanie zapytania, pobranie bonu – to wszystko można nazwać konwersją. W skrócie można powiedzieć, że konwersja jest wtedy, gdy następuje jakaś reakcja klienta, potencjalnego klienta czy użytkownika internetu…
Co to jest influencer marketing? Dlaczego warto w niego zainwestować?
Konsumenci coraz mniej ufają reklamom – zarówno zamieszczanym w telewizji, jak i w Internecie. Możemy zainwestować spore środki w reklamy Google Adwords oraz kampanię na Facebooku, lecz z powodu powszechnego korzystania z oprogramowania Adblock, tego typu forma promocji nie zawsze pozwoli osiągnąć zakładany…
Jakie korzyści przynosi audyt strony WWW i dlaczego jest koniecznym elementem internetowej kampanii reklamowej?
Opieka merytoryczna i techniczna nad stroną internetową wymaga dość dużej wiedzy. Przy realizacji takiego projektu konieczna jest współpraca doświadczonych grafików i programistów, a także osób znających się na optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO). Jednak nawet gdy serwis prężnie się rozwija, a wygląd jest…
Czym jest Facebook Marketing i jaką przewagę daje korzystającym z niego firmom?
Facebook to największa sieć społecznościowa świata, której codzienna ilość aktywnych użytkowników niedługo przebije miliard. Nic więc nie dziwi fakt, iż marketing w social media to potężna machina reklamowa. Facebook oferuje swoim użytkownikom najróżniejsze formy interakcji – od udostępniania i komentowania multimediów innych…
Mobile First Index, czyli zielone światło dla urządzeń mobilnych
Od pewnego czasu trwają testy nowego indeksu Google, dającego pierwszeństwo w ocenie serwisów wersjom mobilnym. Do tej pory było odwrotnie. Jednak ciągła ekspansja urządzeń mobilnych zaowocowała zmianą podejścia przez. Zanosi się na kolejną rewolucję. Mobile first index niedługo stanie się faktem. Ucierpią na tym pozycje stron…
Najbardziej skuteczne formy promocji internetowej
Skuteczna promocja firmy w internecie to jeden z najważniejszych kroków w dobrze zorganizowanej kampanii reklamowej. Gdy zlecona wcześniej strona internetowa została wykonana i widnieje już w sieci pod wybranym przez nas adresem - na początku jest niemal niewidoczna. Pominięta promocja strony internetowej sprawia, iż ta po prostu przepada…
5 zasad optymalizacji sklepu internetowego
Nie należy polegać wyłącznie na dobrej reklamie, która w istocie jest kluczem do pozyskiwania klientów, lecz służy wyłącznie zachęcaniu użytkowników wyszukiwarek internetowych do odwiedzenia naszej witryny. Optymalizacja sklepów internetowych oznacza przybliżenie architektury strony odwiedzającym. Obejmuje korektę treści…
Zasady meta-tagu TITLE w skutecznym pozycjonowaniu
Dla laika tytuł strony to po prostu nazwa wyświetlana na górnej belce przeglądarki – kosmetyczny dodatek pozwalający wygodnie poruszać się w gąszczu zakładek. Niemniej jednak to właśnie tytuł stanowi niezwykle ważne narzędzie w trakcie optymalizacji strony. Jak zatem wyglądają ogólne zasady skutecznego korzystania z tytułu…
Co to jest Content Marketing i dlaczego jest ważny?
Marketing kojarzy się aktualnie z reklamą, która ma na celu przykucie uwagi użytkownika i skłonienie go do odwiedzin strony, dokonania zakupu lub skorzystania z konkretnej oferty. Problemem współczesnej reklamy jest jednak bardzo często jej agresywność – wyskakujące okienka i ogromna ilość zachęcających sloganów powoduje, że…